Alla inlägg den 4 september 2008

Av Mikaela - 4 september 2008 07:10

Lille sjuklingen ligger i sängen och kollar my little pony =)


Avklarade filmer är:

  • Sönheten och odjuret
  • Familjen Flinta

tycker inte han känns lika varm längre med  blek...

Å dåsig..

han hade aldrig legat ner såhär länge annars..


funderar på om man skulle ut och gå med honom.. Frisk luft är ju bra när man är sjuk.. och han slipper ju gå utan åka vagnen åffkårs.. men det kanske inte passar sig??


suttit typ timmen nu och donat med försäkringskassan..

är ju nytt detta, aldrig varit hemma med sjukt barn innan..



Av Mikaela - 4 september 2008 06:21

Typiskt..

Går upp kl 05:00, trött som ett.. somnade vid 23:30, vaknader 00:30 av att det ösregnar..

Drömde det var en enorm spindel på väggen..

Drömde mer med men jag minns inte..


När kl är 05:55 hör jag att Mio börjar Kinka..

Jätte varm ärhan.. 38.3 i feber.. jösses..

Ger han dricka och alvedon..

Surfar nätet och drar slutsatsen att Mio får stanna hemma..

Typiskt..

Känns fel att vara hemma.. hade faktiskt sett fram att få komma till jobbet, gillar även avdelningen jag ska vara på idag.. Dagis sa att han får ju vara hemma även imorgon pga att han måste ju vara feberfri MINST 1 dag, helst 3..


SJÄLVKLART är min son viktigast..

Men han kunde ju väntat några månader med att bli sjuk.. Tycker man =)


Har svårt för det där med att inte vara på jobbet, känns som om man skolkar..


Hoppas jag kan få bra jobb nästa vecka med och attlilleman blir kry snart..


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad vill du att jag ska blogga mera om??
 The mama!
 Jonas
 Mio
 Pysen (katten)
 Dagis
 vänner
 tv/film
 släkten
 annat
 Bloggar bra som jag gör

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards