Direktlänk till inlägg 6 september 2008

Bilder från igår på sjuklingen..

Av Mikaela - 6 september 2008 07:54

Var tvungen att ut en snabbis igår och posta brev..

så då blev det nya kläder och mössa..

Brevlådan är bara 1 min från huset så det gick snabbt..

Mio älskar ju frisk luft och det gör han bara gott..

 

 Visst är han fin??

 Detta var bästa bilden jag fick till.. han såg mest drogad ut eller som om han rökt på som någon skrev.. på de andra bilderna och det jag filmade igår..


Efter lilla turen ute var det dax att vila igen:

 

 Inte lätt att vara liten och sjuk..

Ingen förstår vad man vill..










 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 27 september 2008 16:50

  Den andra bloggen strular för mig och jag har noll tålamod.. so guess whos back =)   Tyvärr är min lille prins sjuk igen :-(   Tips och råd från andra mammor välkomnas.. Känner mig som en urusel mamma.. Jobbet tjurar för jag e hemma.. Dagis uppska...

Av Mikaela - 7 september 2008 11:47

Tack Vinnie!!  Ska prova denna blogg lite http://michayla.babyblogg.se vi får se vilken som passar mig bäst sedan... ...

Av Mikaela - 6 september 2008 20:36

Luciano Pavarotti.. Som idag varit död ett år.. en av mina drömmar var att se honom lajv så jag var faktiskt ledsen idag för ett år sedan.. ...

Av Mikaela - 6 september 2008 17:58

Om duh får mer än 20 så är du en dum blondin![x] Ett tuggummi har fallit ur min mun när jag pratar.[x] Ett tuggummi har fallit ur min mun närr jag INTE pratar.[ ] Jag har gått in i en glasdörr/fönster.[ ] Jag har gått ur/gått in i ett fordon som ännu...

Av Mikaela - 6 september 2008 08:05

Mmm börjar närma mig mina 100 bilder som man max får ha på denna blogg.. Undrar om jag ska radera gamla bilder eller köpa till nya??? Vad tycker ni??   xoxo ...

Presentation

Omröstning

Vad vill du att jag ska blogga mera om??
 The mama!
 Jonas
 Mio
 Pysen (katten)
 Dagis
 vänner
 tv/film
 släkten
 annat
 Bloggar bra som jag gör

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards